Transportowcy mogą skorzystać z oferty ochrony OCP, przyrządzonej razem z Uniqa, jaka uwzględnia ogromny limit ochrony, wysokie sumy gwarancyjne i składkę na niesłychanie konkurencyjnym pułapie.
Propozycja umowy odpowiedzialności cywilnej dla transportowców – zmodernizowany zakres w zależności od poziomu ryzyka
Budowa naszych ofert pozwala na takie zestawienie polisy ubezpieczeniowej OC przewoźnika, by optymalnie chroniło odpowiedzialność przewoźnika. Przed zaprezentowaniem propozycji z reguły dokonujemy oceny ryzyka, jaka polega na stwierdzeniu przypuszczalnych zagrożeń w oparciu o pozyskane kwity i informacje. Obliczamy ponadto istniejące umowy pod kątem pokrycia ryzyk występujących w działalności gospodarczej przewoźnika. Po wewnętrznym audycie ilustrujemy nabywcom nasze propozycje.
Oferowane przez nas ubezpieczenie OC przewoźnika niesie w standardzie:
· przesyłki towarowe różne, w tym artykuły powiększonego ryzyka, takie jak: sprzęt RTV, komputerowy, telekomunikacyjny, AGD, smartfony, wyroby procentowe i tytoniowe, medykamenty, opony, części i podzespoły samochodowe, auta i motocykle i materiały niebezpieczne,
· szkody mające miejsce na obszarze Europy, w tym Rosji, Białorusi, Ukrainy i Mołdawii – w zależności od wyłonionego wariantu,
· szkody powstałe podczas tranzytu przez podwykonawców bez niezbędności wpisywania ubezpieczającego w list przewozowy,
· szkody mające miejsce w rezultacie rozboju i okradnięć z włamaniem,
· szkody kradzieżowe powstałe poza parkingami chronionymi,
· szkody pieniężne powstałe w efekcie opóźnienia w dostawie,
· obciążenia celne i inne wydatki poniesione w prostym związku z przewozem artykułu,
· szkody wynikające z niezastosowania się do zaleceń nadawcy,
· ochronę aktuarialną w przypadku braku ważności przeglądu technicznego pojazdu, jeżeli jego stan nie przyczynił się do zaistnienia (szkody|wypadku|zdarzenia,
· koszty dodatkowe (np. usunięcia pozostałości po zdarzeniu, wywozu, magazynowania, utylizacji, oczyszczenia miejsca zaistniałej sytuacji).
Zakres polisy ubezpieczeniowej może dodatkowo obejmować szkody:
· zaistniałe w następstwie rażącego zaniedbania,
· spowodowane przez szachrai, jakim spedytor zleci przewóz produktów,
· powstałe z racji wydania produktów jednostce nieuprawnionej,
· szkody powstałe wskutek straty produktu w rezultacie kłamstwa uczynionego przez osoby podające się za podmioty świadczące usługi transportowe,
· powstałe wskutek uszkodzenia bądź zaboru produktu przez uchodźców, którzy przedostali się do przestrzeni ładunkowej,
· powstałe w rezultacie konfiskaty, przepadku, zaboru, przetrzymywania przesyłki przez upoważnione organy takie jak policja, straż graniczną bądź urząd celny,
· powstałe przy załadunku czy też rozładunku, jeżeli transportowiec był zmuszony do wykonania przytoczonych czynności.
Ubezpieczenie OC przewoźnika w ruchu kabotażowym na terenie państw Unii Europejskiej oraz Niemiec
Istnieje szansa rozszerzenia umowy o transporty kabotażowe przeprowadzane w państwach Unii Europejskiej a także Niemiec. na warunkach uwzględniających analogiczną ochronę jak w zabezpieczeniu OC przewoźnika w ruchu krajowym i międzynarodowym.